XCT25L5 bracciu trè quattru quattru cinque ùn pò micca esse allargatu

Fenomenu di malfunzione: u bracciu articulatu XCT25L5 345 ùn pò micca allargà。
Descrizzione di difetti: XCT25L5 ùn hà micca azzione quandu si stende dui bracci è poi estende trè o quattru o cinque bracci, è i dui bracci si stendenu nurmalmente.

Analisi di causa di fallimentu: fallimentu elettricu.

Passi è metudi di risoluzione di i prublemi:
1, Cancellate a causa di u difettu: l'azzione telescopica è altre azzioni di u secondu bracciu sò normali, ciò chì significa chì ùn ci hè micca prublema cù e valvole solenoide telescopiche è di luppu annantu à a valvula pilotu.
2, Verificate u hardware pertinente: verificate se u core di a valvula di a valvola di commutazione di boom hè bloccata, pulita è assemblata per assicurà chì a valvula di u solenoide ùn sia micca attaccata è chì u core di a valvula sia invertitu senza intoppi.
3 : Verificate i circuiti elettrichi pertinenti: poi ghjudicate a valvula di cuntrollu telescopica di u bracciu 345-joint in u giradischi, è truvate chì a linea XD2: 43-X1: 23 ùn pò micca esse elettrificata per via di a cunnessione virtuale di a testa di a valvula di solenoide.

img3
img2
img1

E gru per camion XCT25L5 sò largamente aduprate per operazioni di sollevamentu in prughjetti di ingegneria generale, cume i cantieri di custruzzioni, u rinnovu urbanu, e cumunicazioni è i trasporti, i porti, i ponti, i campi petroliferi è e mine, è l'ambienti di travagliu cumplessi.
Adopta un boom di 5 segmenti cù un prufilu in forma di U di 42 metri; a carica massima di sollevamentu hè di 25 tonne; l'altezza massima di sollevamentu hè di 50,2 metri; u raghju massimu di travagliu hè di 38,5 metri; u spettaculu hè cumplettamente avanzatu.
U novu sistema idraulicu à risparmiu energeticu hà una alta efficienza, durabilità è un cuntrollu finu (capacità di elevazione: 2.5m / min, velocità di rotazione: 0.1 ° / s),
U primu sistema di trasmissione ottimale di l'industria aiuta à migliurà e prestazioni fora di strada è u cunsumu bassu di carburante; a capacità di qualità righjunghji u 45%.
A tecnulugia di XCT25L5 hè assai X. Quandu si solleva, u boom di duie sezzioni pò esse omessu, è u boom di trè quattru è cinque sezzioni pò esse pruduttu direttamente. Ci hè dui vantaghji: Prima, risparmia tempu è sforzu. A dimensione di u bracciu di duie sezzioni piglia più tempu è ritarda u prugettu. Siconda, finu à chì a gru abbia sprecatu carburante quandu hè accesa, più u tempu di sollevamentu hè cortu, più u carburante hè efficiente.


Tempu di posta: Aug-21-2020