A gru XCMG QY20B gira rapida è lenta

Fenomenu di difettu: a gru Xugong QY20B gira rapidamente è lentamente。
Descrizzione di difetti: cullà nantu à u trenu è girà veloci mentre lentu. Osservate chì e pressioni da i dui lati sò diverse durante u funziunamentu di u campu.
Cause analisi di fallimentu: 
1: A vite di pusizionamentu di u gambu di a valvula buffer rotativa hè sciolta.
2. Una valvula unidirezionale à u fondu di a vàlvula buffer rotativa ùn hè micca firmata bè, resultendu in una fuga d'oliu di pressione in una direzzione.
3. A vàlvula di traspurtadore in a vàlvula di soprappiù di soprascrivite di a vàlvula tampone rotativa ùn hè micca stretta chjusa, resultendu in a fuga di oliu di pressione in una direzzione.
Passi è metudi di risoluzione di i prublemi:
1: aghjustate a vite di posizionamentu di a stamina di a valvola tampone rotativa solida.
2. Verificate a valvula unidirezionale daretu à a vàlvula buffer rotativa.
3. Revisione di a vàlvula di trasmissione di a vàlvula di overflow di soprascrivite di a vàlvula buffer rotativa.

img
img5
img6
img7

Parlendu di questu, QY70KC hè u più soddisfattu cù a so lunghezza di bracciu 48m. Boom principale di cinque sezzioni, testa di boom à una sola piastra è coda di boom compatta, e prestazioni di elevazione sò 9% avanti di i novi prudutti di l'industria di u listessu tonu, è e prestazioni di cundizione di travagliu à alta frequenza di u boom mediu è longu è pienu portata hè da 10% à 15%. Questu li hà permessu di trattà cun calma e varie condizioni di ingegneria. U colpu rapidu, u boom rapidu, u forte micro-muvimentu, è l'alta efficienza ponu purtallu altu valore è elevatu ritornu.
In termini di prestazioni di elevazione, QY70KC hè ancu eccezziunale. Pigliemu u vechju mudellu QC70 di XCMG per paragunà. U flussu di sollevamentu QY70KC (quandu hè allargatu cumpletamente à 48m) pò esse adupratu à un angulu di elevazione di quasi 40 gradi. A portata pò esse fino à 36m è l'altezza di elevazione hè fino à 31m. ) In questu casu, a capacità massima di elevazione pò ancu ghjunghje à 1,6 tonne. U vechju QY70K hà una altezza massima di sollevamentu di 25m è un pesu massimu di sollevamentu di solu 0.7 tunnellate à pienu boom (44.5m), pienu contrapesu (6t) è gamma 36m. In cunfrontu, l'altu rendiment di QY70KC hè evidenti.
QY70KC hà assai contrapesi è poli longi, ciò chì hè assai vantaghjosu. A lunghezza di u bracciu pò ghjunghje sin'à 48m. Rispuntendu à l'anticu QY70K (lunghezza di u bracciu 44,5m), l'altitudine massima di elevazione pò esse quasi 5m diversa à listessa portata! Ùn sottovalutate micca sta lacuna, duvete veramente scuntrà qualchì compitu complicatu, ancu sè ùn pudete micca mandallu da 1 metru.
In termini di prestazioni di manipulazione, QY70K hè statu ancu ricunnisciutu à l'unanimità. QY70K adopra a doppia variabile pompa di generazione G + sistema di rilevazione di carica post-compensazione di valvula, e doppie pompe sò automaticamente divise è cumbinate per u cuntrollu, è l'efficienza operativa hè di punta in l'industria. In altre parolle, u sistema idraulicu di QY70K pò cuntrullà a putenza di u mutore è u flussu di pumping di l'oliu idraulicu in tempu reale secondu l'intenzione di elevazione di u cunduttore. In termini di profani, u sistema pò "dà" tanta putenza è flussu quant'è "adupratu". , Mancu inchjostru, nisun gattivu!


Tempu di posta: Aug-21-2020